Wybrane Zagadnienia ze Spedycji dla Firm Transportowo-Spedycyjnych

Szkolenia transport i spedycja

Wybrane Zagadnienia ze Spedycji dla Firm Transportowo-Spedycyjnych

2-dn. - 16h lekcyjnych

Cele szkolenia

Celem szkolenia jest poszerzenie i ugruntowanie wiedzy na temat najistotniejszych zagadnień związanych z bieżącą działalnością operacyjną w firmach transportowych i spedycyjnych. Jak uniknąć reklamacji i niezadowolenia klientów. Jak sprawnie zarządzać działaniami operacyjnymi w transporcie i spedycji. Jak unikać najczęstszych nieporozumień w kontaktach z klientem.

Metryczka szkolenia

  • Poznań
  • 2-dn. - 16h lekcyjnych
  • A: 1300.00 PLN+ 23% VAT
  • B:1050.00 PLN+ 23% VAT

Ceny w transporcie i spedycji
  • Rodzaje stawek w poszczególnych gałęziach transportu i spedycji.
  • Kalkulacja stawek.
  • Sposób ofertowania.
  • Stawki w transporcie multimodalnym
Warunki współpracy
  • Zastosowanie INCOTERMS w handlu zagranicznym: w eksporcie i imporcieOmówienie warunków spedycyjnych (OPWS, FIATA).
  • Prawo przewozowe.
  • Międzynarodowe Konwencje Przewozowe.
  • Prawa i obowiązki stron umowy o transport i spedycję.
Ubezpieczenia w transporcie
  • OC przewoźnika.
  • OC spedytora.
  • Obowiązki przewoźnika i spedytora wynikające z OC.
Postępowanie w przypadku reklamacji
  • Zabezpieczenie się przed roszczeniami klientów.
  • Postępowanie w przypadku szkody transportowej.
  • Dokumentacja szkodowa i reklamacyjna.
  • Obowiązki przewoźnika i spedytora w przypadku szkody transportowej i opóźnienia, szkody ukryte.
Czas pracy kierowców
  • Ustawa o czasie pracy kierowców.
  • Zarządzanie flotą zgodnie z prawem.
Listy Przewozowe i dokumentacja przewozowo-spedycyjna
  • Rola listu przewozowego, rodzaje listów przewozowych.
  • Właściwe wypełnianie listów przewozowych.
  • Dokumenty towarzyszące przewozowi.
  • Papiery wartościowe występujące w transporcie (konosament, potwierdzenie spedytorskie).

Nabyte umiejętności

Podwyższenie kompetencji zawodowych – zdobycie, poszerzenie oraz usystematyzowanie wiedzy w zakresie objętym tematyką szkolenia, co pozwoli na uzyskanie / wypracowanie przez uczestników większej efektywności w wykonywaniu codziennych zadań na różnych szczeblach zarządzania działaniami spedycyjnymi w firmie, w tym kształtowania i doskonalenia umiejętności w relacjach z klientami.

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników operacyjnych (spedytorzy, dyspozytorzy) firm transportowo- spedycyjnych, managerów średniego szczebla osób zajmujących się nadzorem nad kierowcami oraz odpowiedzialnymi za wyjaśnianie reklamacji z klientami.

Polecamy również: