Wybrane Zagadnienia ze Spedycji dla Klientów Firm Transportowo-Spedycyjnych

Szkolenia transport i spedycja

Wybrane Zagadnienia ze Spedycji dla Klientów Firm Transportowo-Spedycyjnych

2-dn. - 16h lekcyjnych

Cele szkolenia

Celem szkolenia jest poszerzenie i ugruntowanie wiedzy na temat najistotniejszych zagadnień związanych ze współpracą z firmami transportowo-spedycyjnymi. Jak właściwie wybrać dostawcę usług transportowo-spedycyjnych. Jak uniknąć najczęściej popełnianych błędów. Jak zabezpieczyć się na wypadek szkód i reklamacji. Czego powinienem a czego mogę oczekiwać podczas współpracy z firmami transportowo-spedycyjnymi.

Metryczka szkolenia

  • 13-14.03.2018
  • Poznań
  • 2-dn. - 16h lekcyjnych
  • A: 1300.00 PLN+ 23% VAT
  • B:1050.00 PLN+ 23% VAT

Rezerwuj on-line!
Ceny w transporcie i spedycji
  • Rodzaje stawek w poszczególnych gałęziach transportu i spedycji.
  • Z jakich firm korzystać transportowych czy spedycyjnych?
  • Oferty firm transportowo-spedycyjnych.
  • Stawki w transporcie multimodalnym
Warunki współpracy
  • Prawa i obowiązki stron wynikające z warunków spedycyjnych (OPWS, FIATA).
  • Prawa i obowiązki stron wynikające z prawa przewozowego i Międzynarodowych Konwencji Transportowych.
  • Umowa przewozu a umowa spedycji.
Ubezpieczenia w transporcie
  • Czy OC Przewoźnika i spedytora chroni nasz ładunek?
  • Czy warto ubezpieczać ładunek – ubezpieczenie cargo?
Postępowanie w przypadku reklamacji
  • Zabezpieczenie roszczeń w stosunku do przewoźnika i spedytora.
  • Obowiązki właściciela ładunku w przypadku szkody transportowej.
  • Dokumentacja szkodowa i reklamacyjna.
  • Obowiązki przewoźnika i spedytora w przypadku szkody transportowej i opóźnienia, szkody ukryte.
  • Jak dochodzić odszkodowania za poniesione straty?
Listy Przewozowe i dokumentacja towarzysząca przewozowi
  • Rola listu przewozowego, rodzaje listów przewozowych.
  • Obowiązki nadawcy, wysyłającego, odbiorcy i odbierającego.
  • Jak prawidłowo wypełnić list przewozowy.
  • Dokumenty towarzyszące przewozowi.
  • Papiery wartościowe występujące w transporcie (konosament, potwierdzenie spedytorskie).

Nabyte umiejętności

Podwyższenie kompetencji zawodowych – zdobycie, poszerzenie oraz usystematyzowanie wiedzy w zakresie objętym tematyką szkolenia, co pozwoli na uzyskanie / wypracowanie przez uczestników większej efektywności w wykonywaniu codziennych zadań na różnych szczeblach zarządzania transportem w firmie, w tym kształtowania i doskonalenia umiejętności w relacjach z firmami spedycyjnymi.

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników działów spedycji, ekspedycji, zakupów i zaopatrzenia.

Polecamy również: